Ah, que ben!!!! xa teño banda sonora para mañá pola mañá. Levo varios días tan atafegada que nin de poñer música me lembrei. Obrigadiña!
Non falo galego, lo siento.Gracias Feliciano por las músicas que me has hecho descubrir.Biquiños. Ana
Todo un honor, el haber participado en un programa del curioso. Un brindis por el encuentro y ...que sean muchos mais!
Ah, que ben!!!! xa teño banda sonora para mañá pola mañá. Levo varios días tan atafegada que nin de poñer música me lembrei. Obrigadiña!
ResponderEliminarNon falo galego, lo siento.
ResponderEliminarGracias Feliciano por las músicas que me has hecho descubrir.
Biquiños. Ana
Todo un honor, el haber participado en un programa del curioso. Un brindis por el encuentro y ...que sean muchos mais!
ResponderEliminar