martes, febreiro 05, 2008

Gañaron!!!



"Desde lo invisible": Premio Max 'Espectáculo Revelación' 2008

1 comentario:

  1. Mirei o video e teño que dicir que claro, o teatro é o teatro, apreciase na butaca, pero non me disgustou nadiña. Queda a recomendación anotada.

    Seguimos por aquí, gracias por istas entradas, son necesarias.

    Saludos cordiáis!

    ps. sorry por mi gallego, a pesar de todo me cuesta, ya ves.

    ResponderEliminar