Curioso Impertinente
xoves, marzo 10, 2011
Darío Adanti en CasAmérica
Outra das charlas que se deron no
Festival VivAmérica 2010
sobre a banda deseñada. Esta vez é
Darío Adanti
quen fala. (vía
cartoonando
)
El cómic de humor
.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
‹
›
Inicio
Ver versión web
Ningún comentario:
Publicar un comentario