Curioso Impertinente
martes, marzo 06, 2012
Mañás no palco
Para compensar o cabreo anterior, aquí deixo o vídeo da iniciativa
Mañás no palco
, na alameda de Ourense.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
‹
›
Inicio
Ver versión web
Ningún comentario:
Publicar un comentario