domingo, febreiro 19, 2006

Probando...

Estou en probas.

A configuración, o modo de visualización, o forma de escoitar os temas...

Aínda hai moitas cousas por axustar... pero xa está en marcha...

Supoño que aínda tardarei en polo en marcha de verdade, e que o carteliño de probas aínda lle custará cair.

De momento, só se poden escoitar seis temas, escollidos practicamente ao chou.

Aí van (de momento sen os comentarios radiofónicos que quero escribir)

01. Adriana Calcanhotto - A mulher barbada. (Soño surrealista)
02. Kroke - Time. (O tempo, sempre o tempo)
03. As voces búlgaras - Polegnala e Toudora. (7/8 hipnotizante)
04. O Jarbanzo Negro - O Pixirilo. (Algún día contaremos a historia deste tema)
05. A charanga do Cuco de Velle - O paraguas do Xosé. (Sen comentarios)
06. Os Resentidos - Galicia Caníbal (Meu deus, que fame!)

Seguirei proba que proba.

3 comentarios:

miriño dixo...

Non podía ser doutra forma... O teu tiña que ser o primeiro comentario... tiven que borrar as probas...

Parece que a cousa pode funcionar. Os temas escóitanse... aínda que nalgún locutorio con conexión un pouco lenta, os temas escápanse, pero se se insiste pódense escoitar...

En canto poña o primeiro programa (non sei cando) deixarei de estar en probas.

Buscarei, buscarei... (meu deus, aínda non comecei e xa me dan traballo) :-)

Anónimo dixo...

No veo la partitura, pero me la ofrece para descargar. Se guarda no pasa nada más. No la puedo abrir pq no tengo Sibelius.

Biquiños.

Miguelito.

Anónimo dixo...

Lo veo y lo oigo debuti tron, que moderno soy.

Er migué.