domingo, maio 31, 2009

Nas ondas

O Tíu Cancho escribe dende o 2007 no blog Planeta de Músicas. Dende hai un tempo, non sei canto, colaboro moi alá de vez en cando con el e el fai o propio no blog de Klezmer.

Dende La radio de los blogueros de Punto Radio Sevilla fixáronse en Planeta de Músicas e propuxeron participar en directo. O tiu Cancho quixo que eu falara en calidade de colaborador e así o venres pasado asistimos por teléfono á tertulia.

As preguntas que referenciaban ao blog contestounas el e eu matizaba o que se me ocorría. Non sabía que se podía escoitar o programa a través de internet se non houbera avisado antes (por se acaso houbera alguén interesado). A nosa colaboración durou media hora. Foi moi rápido e quedaron moitas cousas por dicir. Os temas voaban e non había máis tempo que para dicir unha frase.

O tíu Cancho é extremeño e non disimula o seu sotaque. Eu tampouco. Mais o máis curioso e máis sorprendente é que os locutores do programa non nos diferenciaban. Non sabían cando falaba cada un.

Non sei se algún día se poderá escoitar o programa. Nós estamos tentando que nolo envíen. (Xa veremos se aguanta a autocrítica).

___________________________________________________

Pd. Teño que dicir que fun humillado no concurso que fixeron no programa onde o extremeño disparou moi rápido. Na miña defensa podo declarar que prefiro a escoita lenta e pausada. (Espérote na próxima, Cancho) :)

1 comentario:

tiu Cancho dixo...

Chacho, ái que sel calabazu! Cona jorma palral que tien ca unu y no sabel destinguilmus... "pi quién es essi? Chema u Félix?" Inque ái qu'idil que lo mesmu era pol soníu el teléfonu, qu'a ratinus no mos juncionaba mu allá.

Me juera petau bel palrau al tentu la música d'Oceanía. Tamién diban a ponel música gallega pa que mos ejaras almiraitus conos tus conocimientus al tentu, pero alogu arrecularun (de siguru que pol jalta tiempu).

De qu’aiga un segunderu pograma, con más tiempu p’apreparalu y tal y más, vedrás qué peazu viaji musical amus a jadel.

Pol ciertu! Nel concursu gané polque Miriño diba nel cochi a deprendel música a los dagalis, que si no me juera descabezáu con un soplu gaita! La próssima vedi te metis pal cuerpu un pan preñáu dessus i vas a bel qué paliza :D

Un abrazu dendi Estremaúra!