luns, xullo 23, 2007

El Jueves.

O venres non podía mercar el jueves. E non era porque o retiraran xa, era porque estaba agotado en todos os kioskos.

Menuda campaña de publicidade lle montou o xuiz Del Olmo aos de El Jueves.

E de momento non se pode entrar na web da revista.



Isto, é unha broma? Ou é que o xuiz non ten nada mellor que facer? Ou é que quería sair nos periódicos? É verán e hai que encher os periódicos con noticias absurdas?



Ás 12:10 do luns 23 de Xullo pódese ler na páxina web:

¿ 20 de Julio de 2007?

Escribimos esta nota el viernes, 20 de Julio de 2007, a las 19h. Tenemos la redacción llena de medios de comunicación que nos preguntan el por qué del secuestro de la revista. No sabemos qué responderles. El Jueves ha publicado decenas, cientos de dibujos sobre la familia real ( y sobre políticos, famosos, la ETA y todo lo que se mueve). Incluso hemos publicado un libro, TOCANDO LOS BORBONES, un tomazo de 350 páginas que recopilaba los dibujos más divertidos.
Somos humoristas gráficos y trabajamos conscientes de que nuestra obligación, lo que nos piden los lectores, es que exploremos el límite de la libertad de expresión. Podemos aceptar que, incluso, en alguna ocasión, lo podamos traspasar. Gajes del oficio. Si nos pasamos para eso están los tribunales pero... ¿un secuestro? ¿la policía recorriendo los quioscos de todo el país retirando nuestra revista? ¿De verdad escribimos esto el 20 de Julio del 2007?

Iso digo eu, estamos no 2007?

1 comentario:

Anónimo dixo...

Menudo cachondeo, somos marionetas de todos, así de claro ...

pssss ...

bos días!