martes, agosto 28, 2007

Ex-enkadenados.


Enkadenados era un blog. Pero xa non é. Ben, si, sigue sendo pero non o que era.

Era o blog de wilde. Agora é de funkyky. É unha reencarnación. Xusto cando un morre nace o outro. Exactamente o mesmo día.

Poida que incluso sexa a mesma persoa.

Os visitantes do blog de wilde comentan no novo blog. Non saben onde está. Pero wilde, de entre os mortos comenta o seguinte:

SOY MANU, EL QUE HACIA DE WILDE EN EL BLOG ENKADENADOS. ESTE BLOG NO TIENE NADA QUE VER CONMIGO NI SE DE DONDE HA SALIDO, HE MANDADO LA BLOGOSFERA A FREIR ESPARRAGOS DIRECTAMENTE. EL TEMA ESTA EN QUE HE CONOCIDO A UNA PERSONA Y ME HE ENAMORADO DE ELLA, LA BLOGOSFERA ME ABURRE EN ESTE ESTADO Y ME CREA CONFLICTOS QUE NI QUIERO, NI NECESITO. ESTO ES UN JUEGO, UN HOBBIE, UN ENTRETENIMIENTO, SIN MAYOR TRASCENDENCIA, AL MENOS PARA MI. NO ME CUESTA DEJARLA NI VOY A ECHAR DE MENOS A NADIE, ESTO NO ES REAL, REALES SOIS VOSOTROS Y VUESTRAS VIDAS. Y LA MIA CLARO, QUE ES LA QUE VIVO. MUCHAS GRACIAS POR TODO Y OS DESEO LO MEJOR DE LO MEJOR, EN TODAS LAS VIDAS, EN LAS OTRAS DIGO ... QUE ME HE LIAO, PARA VARIAR (RISAS)

PD. COMO ODIO TENER QUE DAR EXPLICACIONES, NO SÉ PORQUE SIEMPRE LO HAGO ...

SALUD!


É o mellor que fixo wilde, que non Manu. É a mellor despedida que puido facer.

Se funkyky é wilde, buscábase que non aparecese nada na caché do google cando se buscase enkadenados, pero pódense procurar outros arquivos nesa caché que aínda se poden ver. Aquí están as trazas do que foi e xa non é, de momento, mentras non desapareza por completo... e aínda tardará...

O último post

O último mes. Este desaparecerá rápido. En canto google actualice.

Se wilde non é funkyky... funkyky estará máis despistado ca nunca. E sería unha extraordinaria coincidencia. Demasiado extraordinaria, diría eu.

E, claro, o mesmo ocorre con La voz de la niebla, e Desenkadenados.


E por que conto todo isto? Só, e simplemente porque me fixo moita gracia ver en vivo como se esfumou este blog vigués. E volverá?

Ningún comentario: